BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nor Haslinda Maulad Azmi

Nor Haslinda Maulad Azmi

Tuesday, June 7, 2011

UpDate...My Story Today...

pada suatu petang....
saya ke luar rumah untuk angkat kain...
kerana disuruh oleh my granmother...


pada mulanya..
saya xrase ape pn...
tapi selepas tu....
saya terase semacam je...
saya tengok di suatu sudut...
yang suatu ketika dulu berlaku pertekaran antara kami bertiga...

tiba-tiba saya menangis tanpa sebab...
saya cube pandang ke jalan...
jalan tu ugk la meninggalkan kesan kt saya sampai sekarang...
saya cuba lupa perkara tu tetapi 
halaman dirumah saya la sebagai saksi..
saksi saya dan awak menangis...
awak menangis kerana Keputusan yang saya buat...
saya menangis kerana Kebodohan Keputusan saya...

saya tahu awak xakan balik ngan saya kan3???
sebab awak dah adow dio utk gantykn tempat saya di aty awak..
saya cube terima hakikat yang awak dah ado dio...

SAYA MASIH SAYANG AWAK....

Ikhtiaruddin Rosman

0 ulasan: