BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nor Haslinda Maulad Azmi

Nor Haslinda Maulad Azmi

Friday, October 7, 2011

Kisah Benar..

Seorang Lelaki Hampir Menjadi Seorang Lelaki DAYUS
Kerana Seorang Wanita..

Kerana SAYA Perbuatan Saya 
Awk Hampir Menjadi Seorang Lelaki Dayus
Tetapi DiSebabKan Awak
Yang Masih Memikirkan
Masih Mempunyai Harga Diri
Lalu
Awak Merendahkan Ego 
Awak Demi Saya
Dan 
Untuk Awak Mengetahui Segala Yang Menjadi Rahsia 
Rahsia Saya Dari Awak Selama Nie
Dan Sesuatu Yang Sangat Penting Dalam Hidup Awak

Tanpa Saya Berfikir Panjang
Lantas Saya Mengambil Keputusan 
Untuk Menyakiti Aty Awak
Yang Jujur & Ikhlas Terhadap Saya

Aty Yang Di Paksa Tak Akan Pernah Rela 
Mahupun Jujur & Ikhlas Terhadap Awak

Walaupun Keputusan Saya Menyakitkan Aty Awak
Namun Saya Mempunyai Sebab Yang Kukuh
Untuk Melepaskan Awak Pergi Dari Hidup Saya

Awak Menyintai Saya 
Tetapi Cinta Saya Hanya 
Untuk Orang Yang Saya Cintai Sepenuh Aty
Tanpa Sebarang Paksaan
Tetapi Menyintai Awak 
Adalah Satu Penyeksaan
Terhadap Saya
Kerana 
Untuk Menyintai Awak 
Adalah Perkara Yang Paling Susah 
Untuk Saya Melakukannya Dengan SeTulus Aty
Saya Tanpa Sebarang Paksaan
Dari Awak Terhadap Saya

Pengorbanan Awak Terhadap Saya 
Amat Saya Hargai 
Dan Tidak Sesekali Saya Melupakannya

Allah Maha Adil 
Kerana Kita 
Dipertemukan Seawal Usia Muda Kita
Kerana Allah
mahu Kita Merasainya Sebelum Kita 
Melangkah Ke Alam Berikutnya

Awak Dapat MemPelajari Erti Sebuah 
Kesetiaan & Kejujuran & Keikhlasan & Kesabaran Dalam Sesebuah Hubungan

Saya Dapat MemPelajari Erti Sebuah
Keikhlas & Kejujuran & Kesetiaan 
Dari Awak

Tanpa KeRedhaNya
Pasti Kita Tidak Mengenali Antara Satu Sama Laen

Sekarang Kita Sama-Sama 
Mengecapi Bahagia Bersama Pasangan Masing-Masing

Saya Bahagia Dapat Mengenali Diri Awak

0 ulasan: