BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nor Haslinda Maulad Azmi

Nor Haslinda Maulad Azmi

Friday, May 11, 2012

Dinda Sudah Berakhir 19.2 --- 9.5


Ya Allah nie mungkin sebahagian dari ujian-Mu buat ku...Kerinduanku padanya membuatku tidur tidak lena,,makanku tidak mengenyangkan,,mandiku tidak membasahi tubuhku...gerak tubuh ku dapat dibaca oleh kawanku,,dia tau aku dalam kesedihan..dia tau aku dalam kekecewaan...

Mungkin si dia bukan jodohku yang terbaik...tapi aku mengharapkan yang terbaik darinya..setelah aku tinggalkannya dulu untuk sementara waktu,,kemudian aku ingin segalanya kembali dengan kebaikkan tapi mungkin aku tidak mampu memberikan kebahagian kepadanya...

dulu mungkin ramai yang mengatakan KAMU Bodoh sebab nak kat aku kerana aku banyak mainkan hati kamu,,aku ingin tebus balik apa yang dikatakan oleh orang keliling tentang kita..aku belajar untuk setia pada kamu tapi apakah balasan kamu untuk aku,,KECURANGAN..terima kasih...

kamu tidak memberi jawapan yang membuatkan aku boleh menerima keadaan malah aku dapat tahu segalanya dengan melihat segalanya yang kamu lakukan,,agak-II kamu apa la yang aku rasakan???mungkin Happy???hahaha..BODOHNYE kamu...

dia pernah cakap " Perasaan Dari Dulu Sampai Sekarang X Pernah Berubah " , kamu pernah bagi tahu aku yang kalau sesiapa yang melafazkan kata putus antara kita,,tiada lagi peluang perlu diberi...aku pegang kata-kata kamu sayng...kami pernah Janji Xakan Sebut perkataan PUTUSSS...tapi akhirnya dia yang lafazkan...TANIAH aku ucapkan...

mungkin kali nie aku tulis blog hanya sekadar meluahkan rasa dihati...sampai disini sahaja la coretan aku buatnya...Ya ini untuk kamu Ikhtiaruddin...

Aku Tidak Mengharapkan Balasan Dari Kamu Sayng <3 Peluang Kamu Telah Tiada

0 ulasan: